22 May 2011

NASIL BİR TÜRKİYE İSTİYORUM?



"Her şeyden önce Kemalist Devrimin tamamlanmasını istiyorum.NATO'dan çıkmış bir Türkiye istiyorum.Doğudaki 175 toprak ağasının topraklarının ellerinden alınarak, yoksul Türk ve Kürt köylülerine verilmesini istiyorum. O köylülerin bastıkları toprak, ağaların değil onların olsun, ektikleri tohum ağaların değil, kendilerinin olsun istiyorum. Kaldırdıkları tohum, yerden alıp fırlattıkları taş, kestikleri ağaç onların olsun istiyorum. Köy enstitülerinin yeniden açılmasını istiyorum. Ülkemin fabrikalarını, ormanlarını, limanlarını satanların, ülkemin ordusunun başına çuval geçirenlerin, divanı harpte yargılanmalarını istiyorum. Sokaklarda konser biletlerinin satıldığı, bir tek oruç çadırının kurulmadığı, sadaka kültürünün dağıtılmadığı, onuru ile yaşayan insanlar istiyorum. Borçsuz Türkiye istiyorum. Tatillerde yüz binlerce gencin Doğu, Güneydoğu, ve İç Anadolu kırsallarında, milyonlarca ağaç dikmesini, Kadir İnanır dostumun dediği gibi marşlar türküler söylemesini, halaylar ve Türk-Kürt halk oyunlarını el ele omuz omuza oynamasını istiyorum."

Hiç yorum yok: