25 Oca 2013

Orhan Aykut, İhsan Arslan ve ekibinin faaliyetlerini açıkladı

Eski AKP Diyarbakır Milletvekili İhsan Arslan'ın ekibinde yer alan, ancak daha sonra ekipten kopan ve bir operasyon sonucu 5 yıl tutuklu kalan Orhan Aykut, Arslan ekibinin içindeki üst düzey emniyetçiyi açıkladı. Aydınlık'a konuşan Aykut, içindeki cemaat yapılanmasının en önemli isimlerinden olan eski Emniyet İstihbarat Daire Başkanı Ramazan Akyürek'in, ekibin beyin takımında olduğunu açıkladı.
Akyürek'in kendisine özel bir kimlik verdiğini açıklayan Aykut, "Akyürek'in Ankara'daki İstihbarat Daire Başkanlığı'nda çalışma odası vardı. Koltuğuna oturdum, sigaramı o yaktı" diye konuştu. Orhan Aykut'un açıklamalarına devam ediyoruz:

'KIZIYLA BİLE TANIŞTIM'

Ramazan Akyürek'le, Trabzon'dan Ankara'ya geldiği zaman İhsan Arslan bizi tanıştırdı. "Bu Orhan Aykut. Bizimle hareket edecek artık. Her konuda güvenmeni rica ediyorum" diye tanıştırdı. Akyürek'le çok samimi olduk. Her yerde görüşüyorduk. Özellikle Akyürek'in Ankara'daki İstihbarat Daire Başkanlığı'nda. Ofisinde değil. Çalışma odası vardı onun. Akyürek'in koltuğuna da oturdum. Orada benim sigaramı Akyürek yaktı.
Akyürek'in kızını da birkaç defa gördüm. İstihbarata gelip babasını ziyaret ediyordu. Adı Nalan. Küçük bir kızdı. Başı açıktı.

'YAPININ BAŞINDA'

İhsan Arslan'ın ekibinde bin kişi çalışıyor. Bunların içinde savcısı da, hakimi de, polisi de, doktoru da var. Bunlar büyük bir yapı. İstihbarat Daire Başkanı Ramazan Akyürek işin başı. Ali Fuat Yılmazer, İstihbarat Şube Müdürü. O da yapının başındaki isimlerden. Mesela istihbarattan bana bir kimlik verdiler, istediğim yere giriş çıkış yapabiliyordum. Bunu Ramazan Akyürek bana vermişti.
Ramazan Akyürek bir gün benden 2 tane fotoğraf istedi. 2 ya da 3 tane verdim, yaptı getirdi. Üzerinde "Her türlü silahı taşıyabilir, arama yapılamaz" yazıyordu. Benim fotoğrafım vardı. Benim adıma düzenlendi. Gerçek kimlik. Her yere girip çıkıyordum. Polisevi'nde, Orduevi'nde kalıyordum. Gel keyfim gel...

'BANA KELEŞ VERDİ'

Görevi bölümünde "terör uzmanı" yazıyordu. Kimlik sahte değildi. Kadrolu değildim ama her yere girip çıkıyordum. Emniyet İstihbarat Daire Başkanlığı'ndaki kayıtlarda ismim mutlaka olmalı. Ben o kimliği 3-4 sene taşıdım. Olması gerekir. Arabamda, TBMM giriş çıkış kartı da o kimlik de vardı.
İstihbarat bana uzun namlulu bir silah; keleş de verdi. Ramazan Akyürek verdi. Dedim "Bana silah verin". O da "beğen buradan" dedi ve çıkardı keleşi verdi. Temiz, sıfır daha. Bir de benim silahım vardı, tabancam. Ruhsatsız.

'CAN GÜVENLİĞİM YOK'

* Akyürek'le samimiyetinizin ölçüsünü anlatır mısınız? 
Yapılan operasyonlarla ilgili bana bilgi vermişti. Ben de "Ağabey bu şekilde olur mu? Nasıl böyle bir operasyon yapıyorsunuz? Adamın suçu yok" dedim. Örnek gösterdi: "Eskiden kız türbanıyla üniversiteye giderse okuldan atılıyordu. Biz bunlardan intikam almak zorundayız. Türkiye'yi değiştireceğiz. Biz Amerika'nın gücünü arkamıza aldık. Bunu yapacağız. Bir taşla 3 kuş vuracağız. Bir, ulusalcıları ve Atatürkçü'leri diskalifiye edeceğiz. İki, Kürt'ü 'Kürdüm' diye korkmaktan çıkaracağız ve Abdullah Öcalan'ı serbest bırakacağız. Terör olayını bitiririz. Bunu yapmak için birkaç kişiyi içeri atacağız" dedi.
* "Bunları tutuklamamız lazım" diye isim listesi verdi mi size?
Verdi. Listede Doğu Perinçek, Tuncay Özkan, Veli Küçük var. Sadece Ergenekon, Balyoz, Poyrazköy değil, başka yerlerden de isimler toplanıyordu... Mesela adam gayrımeşru bir şey yapmış, bunu oraya bağlıyor. Veya bir yerden geçmiş. Sen neden oradan geçtin? İfadesini verene kadar 2 yıl geçiyor. Eski Edirne Emniyet Müdürü Hanefi Avcı sık sık İhsan Arslan'la görüşüyordu. Hanefi Avcı bu işleri biliyor.

* Akyürek'le nasıl bir çıkar ilişkiniz vardı? 
Girmeyelim. 
* Bence girelim.
Benim can güvenliğim yok.
* Can güvenliğinizi görüntüyle sağlıyoruz.
Benim can güvenliğimi bu kaset kurtarmıyor. Ben biliyorum. Şunu söyleyebilirim; Ergenekon, Bayloz, Odatv, Balyoz, Poyrazköy yapılan bu operasyonların hepsi sahte belgelerle, sahte dijital şeylerle yapılmıştır. Başka bir şey de yoktur.

Hem seyredin hem de dinleyin


http://www.ulusalkanal.com.tr/orhan-aykut-ergenekon-poyrazkoy-kazilari-oncesi-yaptigi-tanikligi-anlatti-video,1157.html
http://www.ulusalkanal.com.tr/orhan-aykut-ihsan-arslan-abdullah-ocalandan-daha-tehlikeli-video,1160.html
http://www.ulusalkanal.com.tr/orhan-aykut-ihsan-arslan-ve-ekibinin-faaliyetlerini-acikladi-video,1159.html
http://www.ulusalkanal.com.tr/%E2%80%9Cbalyoz-bavulunu-akpli-arslanla-movenpick-otelde-teslim-aldik-video,1158.html

Hiç yorum yok: